Bertie Gregory: bliskie spotkanie z gepardami
Bertie rusza tropem gepardów – najszybszych lądowych zwierząt na Ziemi. Obserwuje, jak polują, wychowują młode i ujawnia ich zaskakujące wyzwania.
Bertie dociera do Serengeti na początku spektakularnej migracji gnu. Jego celem jest sfilmowanie najszybszego zwierzęcia na Ziemi – geparda. Podróżnik obserwuje z bliska matkę z młodymi oraz stado samców współpracujących podczas niezwykłych łowów. Poznaje też zaskakujące zagrożenia czyhające na gepardy.