Wakacje: Żegnaj szkoło
Dzieciaki z serialu „Byle do przerwy" zwierają szyki, by uratować letnie wakacje. Zbliża się upragniony koniec roku szkolnego. T. J. już nie może doczekać się lata. Do czasu, gdy jego przyjaciele wyjeżdżają na obóz, a jego samego dopada nuda. Wtedy właśnie wpada na trop potwornego spisku, który ma doprowadzić do likwidacji wakacji. Doktor Benedykt, szalony, były dyrektor szkoły chce stworzyć laserowy promień, który zmieni pogodę i zaprowadzi na świecie wieczną zimę. Wizja całorocznych lekcji jest tak przerażająca, że T. J. czym prędzej zbiera swoją drużynę. Nieoczekiwanie ma po swojej stronie także panią Finster i dyrektora Prickly'ego. Zaczyna się niesamowita przygoda, w której stawką jest lato. Zobacz ich bohaterskie wyczyny, posłuchaj niesamowitej muzyki i przygotuj się na niespodzianki nie z tej ziemi, w filmie, przy którym dobra zabawa jest gwarantowana.