Wyścig kosmiczny: Nieznane fakty
Film „Wyścig do gwiazd” opowiada mało znaną historię rywalizacji, by wysłać w kosmos pierwszego czarnego człowieka. Skupiając się na zimnowojennej propagandzie i kwestiach praw człowieka, twórcy ukazują tło historyczne tych wydarzeń, w których brały udział Stany Zjednoczone, Związek Radziecki i Kuba. O tej „ostatniej bitwie zimnej wojny” opowiada trzech astronautów, którzy często byli jedynie pionkami w brutalnej ideologicznej wojnie.