Apollo: na podbój kosmosu
Poznaj nieznane wcześniej kulisy programu Apollo i lądowania człowieka na Księżycu. Choć ostatnim razem ludzka stopa stanęła na Srebrnym Globie w 1972 roku, dzięki połączeniu fikcji, realistycznej trójwymiarowej grafiki komputerowej i zdigitalizowanych archiwów w jakości Ultra HD odkryjesz ostatnie sekrety słynnego programu kosmicznego, jego sukcesy i porażki.
Zostań naocznym świadkiem sukcesu misji Apollo 11 i dramatycznego końca załogi Apollo 13.