Out
Życie Grega przepełnione jest miłością. Ma wspaniałą rodzinę i małego, hałaśliwego pieska. Mimo to Greg skrywa sekret. Jednak dzisiaj z pomocą swojego pupila i odrobiny magii, Greg zrozumie, że nie ma niczego do ukrycia i prawda wyjdzie na jaw.