Street Art - Le jour leur appartient
Niegdyś ścigana jako wandalizm, sztuka uliczna zdobi teraz mury miast w postaci słynnych murali. Film bada ewolucję tej formy sztuki oczami samych artystów, pytając, jak zmieniły się ich praca i status, gdy wyszli z cienia na światło dzienne.