Papier i Klej
Od wczesnych nagrań nielegalnych graffiti uchwyconych w nocy na dachach Paryża, przez monumentalny portret ustawiony przy murze granicznym między Meksykiem i USA, po obecną współpracę z kalifornijskim więzieniem o zaostrzonym rygorze, „Paper & Glue” używa potęgi sztuki tworzonej zespołowo, by podnieść na duchu społeczności i pobudzić wyrażanie siebie.
Od wczesnych nagrań nielegalnych graffiti uchwyconych w nocy na dachach Paryża, przez monumentalny portret ustawiony przy murze granicznym między Meksykiem i USA, po obecną współpracę z kalifornijskim więzieniem o zaostrzonym rygorze, „Paper & Glue” używa potęgi sztuki tworzonej zespołowo, by podnieść na duchu społeczności i pobudzić wyrażanie siebie. Opowiedziany poprzez relacje artysty JRa film używa jego obszernych osobistych archiwów, aby ponownie odwiedzić i ujawnić niezwykłe momenty zza kulis 20 lat jego życia i pracy.