Where To?
Taksówkarz Archie jest świadkiem radosnych, bolesnych, przerażających i zabawnych chwil z życia swoich pasażerów. W ciągu jednego dnia przewozi 54 osoby w wieku od 2 do 93 lat. I psa. Jego taksówka staje się sceną życiowych dramatów, a on sam w tym chaosie nawiązuje nieoczekiwane relacje i uczy się, czym jest miłość, poczucie straty i rodzina.