Zoete Spruiten
W Zoete Spruiten dzieci wyrażają swoją opinię na temat składników, których większość maluchów nie lubi. Na przykład o cykorii, brukselce i rybach. Jochem van Gelder przekazuje niekompletną opinię szefowej kuchni Robertie Pagnier, która następnie szuka rozwiązania. Gotuje danie inaczej i dba o to, by prezentacja zaskoczyła dzieci. Podpowiada też, jak przygotować dania bezpieczne dla dzieci.
Dziś dzieciom nie smakuje groszek cukrowy. Czy Roberta może je przekonać swoim daniem?
Dziś dzieciom nie smakuje kiszona kapusta. Czy Roberta może je przekonać swoim daniem?