Festins Imaginaires
W najmroczniejszych miejscach – obozach nazistowskich, gułagach – głodujący więźniowie potajemnie spisywali przepisy kulinarne. Film ten bada ten niesamowity akt oporu, ukazując, jak notatniki stały się potężnym narzędziem przetrwania i świadectwem ludzkiego ducha.