Soul
Film opowiada o podróży Eneko Atxy do Japonii, gdzie spotyka 91-letniego Jiro Ono. Obaj znani szefowie kuchni posiadają trzy gwiazdki Michelin. Pomimo różnic – wieku i pochodzenia – gotują z pasją i dążą do doskonałości.