Życie na pokaz: Dziecięcy influencerzy
„Życie na pokaz” śledzi niezwykłą podróż pierwszego pokolenia dzieci, których rodzice dzielili się ich dorastaniem w Internecie – często z milionami ludzi, dzięki czemu niektóre z tych rodzin zarabiały miliony dolarów.