Que T'hi Jugues, Mari Pili?
Sole, Mari Pili i Marta to trzy dziewczyny, które dzielą mieszkanie w Barcelonie w czasie przed Igrzyskami Olimpijskimi. Postanawiają zagrać w grę: bez ceregieli nawiązać romans z pierwszym mężczyzną, który zapyta je o imię.