Private Life - Part II
Barcelona, lata 1929 – 1931. Trwa Wystawa Światowa, a miasto tonie w splendorze i lekkomyślnym przepychu, który brutalnie przerwie krach giełdowy w 1929 roku. „Private Life” to opowieść o trzech pokoleniach jednej rodziny – portret dekadenckiej burżuazji na początku XX wieku.