Szalejąc za Daisy
Akcja rozgrywa się w latach dziewięćdziesiątych XIX wieku. Zakochany Kaczor Donald pedałuje na wysłużonym rowerze do swojej ukochanej Daisy, gdy spotkanie z parą niesfornych wiewiórek, Chipem i Dale'em, psuje mu dobry nastrój i niweczy jego plany. Sprawy przybierają jeszcze gorszy obrót, ponieważ Daisy gniewa się na Donalda za to, jak ten potraktował psotny duet.