Observations At 65 Degrees South
Dziewięciu naukowców wyrusza na Antarktydę, wybierając nietypowy środek transportu – małą żaglówkę. To intymna, ludzka opowieść o wspólnym życiu i pracy w surowych warunkach, osadzona w kontekście postępujących zmian klimatycznych, zagrożenia dla naturalnych siedlisk i współczesnej świadomości ekologicznej.