Królewna Śnieżka i Łowca
Bajka się skończyła... W tej niezwykłej, pełnej przygód historii Kristen Stewart wciela się w rolę jedynej kobiety w królestwie piękniejszej od Złej Królowej, która zamierza ją zniszczyć. Lecz dziewczyna zagrażająca rządom niegodziwej władczyni szkoliła się w sztuce wojennej u Łowcy, który został wysłany, by ją zabić. Zło walczy z przeznaczeniem.