Dancing with the Stars: The Next Pro (serial) (2026)
Działacz na rzecz ochrony przyrody i zdobywca kryształowej kuli w 34. sezonie „Dancing With the Stars”, Robert Irwin, zaprasza na program „Dancing with the Stars: The Next Pro”. Tutaj dwanaścioro utalentowanych tancerek i tancerzy u progu kariery zamieszka razem i weźmie udział w serii morderczych castingów. Stawką jest upragnione miejsce w gronie zawodowców w 35. sezonie „Dancing With the Stars”.