Koło fortuny: celebryci
Kultowy teleturniej w nowej, gwiazdorskiej odsłonie! Legendy popkultury zapraszają celebrytów do gry. Uczestnicy zakręcą słynnym kołem i odgadną hasła, aby wygrać nawet milion dolarów. Cała wygrana trafi na wybrany przez nich cel charytatywny.