Four Days in October
Yankees prowadzili z Red Sox w ALCS 3-0, co było wynikiem nie do odrobienia dla żadnej drużyny. Red Sox odparli to, co było nieuniknione.
Gdy noc 16 października 2004 roku dobiegła nieubłaganego końca, klątwa Bambino trwała i miała się dobrze. Wspaniały skład Yankees, prowadzony przez Alexa Rodrigueza, Dereka Jetera i Gary'ego Sheffielda, właśnie powiększył swoją przewagę w ALCS do trzech meczów do zera, zdobywając 19 punktów przeciwko znienawidzonym rywalom. Następnej nocy, w czwartym meczu, Yankees prowadzili 4-3 w końcówce dziewiątej rundy, a następnie oddali mecz w ręce Mariano Rivery, najlepszego miotacza w historii rozgrywek posezonowych, aby zapewnić sobie kolejny wyjazd do World Series. Jednak "bazie za darmo" i trudnej oddaniu bazy, zaczął wiać zimny październikowy wiatr zmian. W ciągu czterech kolejnych dni i nocy ta nieprawdopodobna grupa Red Sox cudem wygrała cztery mecze z rzędu, pokonując nieuchronność swojego przeznaczenia. Korzystając z obszernych materiałów archiwalnych z tamtego tygodnia, Major League Baseball Productions wyprodukuje film w czasie rzeczywistym, w którym dokładnie przyjrzy się 96 godzinom, które przyniosły zbawienie Red Sox Nation, a przy okazji zapisały się w historii baseballu.