Father and Daughter
Słodko-gorzka opowieść o głębokiej więzi między ojcem a córką. Na tle rozległego holenderskiego krajobrazu ojciec żegna się ze swoją młodziutką córką. W miarę upływu czasu dziewczyna staje się kobietą i zakłada własną rodzinę. Jednak tęsknota za ojcem pozostaje w niej na zawsze.