Dziennik Johna Turturra z podróży, podczas której odwiedza Neapol i poznaje jego kulturę. Akcja dzieje się podczas wystawiania sztuki „Och, te duchy!” autorstwa Eduarda De Filippa, uwielbianego neapolitańskiego dramaturga. Aktor John Turturro przyjeżdża z Nowego Jorku do Neapolu, żeby wystawić sztukę Eduarda de Filippa pod patronatem reżysera Pappiego Corsicata.