Free Spirits
Spirits of St. Louis, rozrywkowy i momentami kontrowersyjny zespół, który rozegrał tylko dwa sezony w American Basketball Association, wciąż jest obecny w bardzo nietypowy sposób.
Kiedy w 1976 roku rozwiązano American Basketball Association (Amerykańskie Stowarzyszenie Koszykówki), cztery drużyny ABA dołączyły do NBA - Nets, Nuggets, Pacers i Spurs. Jednak jedna z tych drużyn znalazła inny sposób na zabezpieczenie swojej przyszłości. Film „Free Spirits” opowiada barwną historię Spirits of St. Louis – rozrywkowej i czasami kontrowersyjnej drużyny, w której występowały takie gwiazdy jak Marvin Bad News Barnes i James Fly Williams z początkującym dziennikarzem sportowym Bobem Costasem jako prowadzącym każde spotkanie. W swoim pierwszym sezonie Spirits zdołali pokonać w play-offach obrońców tytułu, a na drodze do zakończenia działalności współwłaściciele Daniel i Ozzie Silna zdołali wynegocjować kontrakt, który pozwolił drużynie przetrwać w najbardziej niezwykły sposób.