Ja, ćpun
Javier Giner, trzydziestoletni profesjonalista z branży audiowizualnej, dobrowolnie zgłasza się do ośrodka odwykowego z powodu nadużywania alkoholu i kokainy. Uzbrojony w osobisty dziennik i determinację, by zejść z obranej przez siebie drogi, Javier znajduje się w kluczowym momencie swojego życia. Miesiące leczenia w otoczonym przyrodą centrum odwykowym i grupa niezapomnianych osobowości zmienią jego życie.
Javier Giner, trzydziestoletni profesjonalista z branży audiowizualnej, dobrowolnie zgłasza się do ośrodka odwykowego z powodu nadużywania alkoholu i kokainy po diagnozie zaburzeń kontroli impulsów. Po latach życia w spirali autodestrukcji Javier postanawia nie opuszczać ośrodka, dopóki w pełni nie wyzdrowieje. Uzbrojony w osobisty dziennik i determinację, by zejść z obranej przez siebie drogi, Javier znajduje się w kluczowym momencie swojego życia. Miesiące leczenia w otoczonym przyrodą centrum odwykowym, wsparcie pracownicy socjalnej Anais i grupa niezapomnianych osobowości zmienią jego życie.
Po sześciu tygodniach odwyku Javier przywykł do życia w klinice. Spokój zakłóca pojawienie się Loli.