Do zobaczenia w przyszłym życiu
Seria ta jest adaptacją książki Manuela Jaboisa „Nos vemos en esta vida o en la otra” (Spotkamy się w tym życiu lub w następnym). Bazując na wywiadzie przeprowadzonym z Gabrielem „Młodym” Montoyą Vidalem w 2014 roku, przedstawiono jego udział w najgorszym ataku terrorystycznym dżihadystów na terytorium Europy z marca 2004 roku.
Seria ta jest adaptacją książki Manuela Jaboisa „Nos vemos en esta vida o en la otra” (Spotkamy się w tym życiu lub w następnym). Bazując na wywiadzie przeprowadzonym z Gabrielem „Młodym” Montoyą Vidalem w 2014 roku, przedstawiono jego udział w najgorszym ataku terrorystycznym dżihadystów na terytorium Europy z marca 2004 roku. W chwili ataku Młody miał szesnaście lat i pomagał transportować materiały wybuchowe, których użyto w Madrycie 11 marca 2004 roku. Młody był pierwszą osobą skazaną za ten atak. Jego zeznania odegrały kluczową rolę w megaprocesie, który odbył się w 2007 roku.
Emilio, mając długi za haszysz, wysyła trójkę dzieciaków do Madrytu z dynamitem dla dżihadystów.
Młody wiezie dżihadystów przez burzę do kopalni Conchita, aby zabrać 600 kg dynamitu.
Ofiary ataku przedstawiają dowody w sądzie. Młody i Emilio śledzą wieści o ataku z Avilés.