Volta
Bruno Volta potrafi przejrzeć ludzi na wylot, dlatego jest wirtuozem w rozwiązywaniu zagadek. Pewnego dnia jego przyjaciółka Agnieszka w dziwnych okolicznościach spotyka dziewczynę Wiki, która znajduje w ścianie starego domu cenny artefakt - koronę Kazimierza Wielkiego. Bohater nie chce przepuścić okazji do zdobycia dużych pieniędzy, ale jego rywalka mu tego nie ułatwia...
Bruno Volta to prawdziwy „kiler” w rozwiązywaniu zagadek i przeglądaniu ludzi na wylot. Pewnego dnia jego zmysł kombinowania i zarabiania zostaje postawiony w stan pełnej gotowości. Jego znacznie młodsza partnerka Agnieszka w niecodziennych okolicznościach poznaje dziewczynę o imieniu Wiki. Nowa znajoma znajduje w ścianie starej kamienicy tajemniczy i niezwykle drogocenny przedmiot. Volta nie może przepuścić wartej miliony okazji. Wspólnie z „cwaniakowatym” ochroniarzem Dychą postanawia zagrać va banque i jest gotowy na wszystko, aby wejść w posiadanie niezwykłej rzeczy. Nie będzie to jednak łatwe, bo niewinnie wyglądająca Wiki to w istocie godny rywal, a nie jakaś tam „słaba płeć”!