Red Sandra
Kiedy u sześcioletniej Sandry zostaje zdiagnozowana rzadka choroba i lekarze dają jej rok życia, świat jej rodziców rozpada się. Ojciec się nie poddaje – rozpoczyna zaciętą walkę z przemysłem farmaceutycznym, aby zdobyć lek, który mógłby uratować jej życie.