Zbrodnie nie z tego świata
Osiem autentycznych spraw kryminalnych ukazuje szokujące spotkania ze światem paranormalnym na podstawie relacji naocznych świadków, wywiadów z ekspertami i dzięki przeprowadzeniu zupełnie nowych śledztw. We wszystkich przypadkach, pośród uporczywych poszukiwań odpowiedzi, zawsze krąży ta sama pogłoska: tam musi się dziać coś ponadludzkiego.
Entuzjasta UFO zostaje aresztowany za rzekomą próbę otrucia wybranych przedstawicieli władz.
Żądne wrażeń nastolatki przemierzają estakadę Pope Lick Train, by zobaczyć złego Goatmana.
Wycieczka z plecakami kończy się tragicznie, gdy sześcioletni Dennis Martin nagle znika.