Wilkołak nocą w kolorze
„Wilkołak nocą w kolorze” od Marvel Studios już teraz w żywych kolorach! Pewnej czarnej, głuchej nocy członkowie tajnego bractwa łowców potworów wychodzą z ukrycia, aby pożegnać swojego zmarłego przywódcę. Podczas osobliwej ceremonii pogrzebowej zebrani dowiadują się, że wezmą udział w śmiertelnej walce o potężny artefakt – w łowach, podczas których staną oko w oko z niebezpieczną bestią.
„Wilkołak nocą w kolorze” od Marvel Studios już teraz w żywych kolorach! Pewnej czarnej, głuchej nocy członkowie tajnego bractwa łowców potworów wychodzą z ukrycia, zbierając się w złowieszczej świątyni Bloodstone'ów, aby pożegnać swojego zmarłego przywódcę. Podczas osobliwej ceremonii pogrzebowej zebrani dowiadują się, że wezmą udział w śmiertelnej walce o potężny artefakt – w łowach, podczas których staną oko w oko z niebezpieczną bestią. Inspirowany horrorami z lat 30. i 40. XX wieku mrożący krew w żyłach materiał odkrywa przed widzami nowy zakątek Filmowego Uniwersum Marvela, dostarczając im przy tym solidnej dawki strachu, suspensu i makabry.