Dokumentalne, Zwierzęta i przyroda
Wśród tysięcy indonezyjskich wysp kryje się odległy, dziewiczy raj, który tętni niezwykłym życiem morskim – to najbogatsze pod względem liczby gatunków środowisko na naszej planecie.