Dokumentalne, Zwierzęta i przyroda
Głęboko pod falami Indonezji kryje się tajemniczy raj raf koralowych. Pełne dziwnych kształtów, żywych kolorów i niezwykłego piękna, stanowią dom dla najbardziej egzotycznych gatunków ryb i życia morskiego. Odwiedź Raja Ampat i odkryj piękno, które czyni to miejsce nieporównywalnym.