Dokumentalne, Zwierzęta i przyroda
Odkryj Saint Lucia, karaibski klejnot słynący z rzadkiego piękna. Od bujnych lasów deszczowych po tętniące życiem rafy koralowe – film ten bada głębokie połączenie między spokojnym podwodnym światem a kolorowym życiem na lądzie, ukazując delikatną, harmonijną równowagę.