Diament Olgi
Polska, lata 80. Ola ma siedem lat i bardzo kocha swojego tatę. Gdy umiera jej świerszcz, zaczyna rozumieć, że czasu nie można cofnąć. By pocieszyć Olę, tata opowiada jej dziwną historię o olbrzymie z diamentowymi oczami wyjaśniającą, czym jest czas. Wkrótce oboje odkrywają wpływ legendy na ich życie. Diamenty są jednak prawdziwe!