Wycieczka
Wiejska dziewczyna Anna poznaje Andrzeja i Joannę, bogate małżeństwo z Warszawy. Pomysłowa i napędzana chęcią innego życia Anna postanawia pomóc parze odnaleźć ruinę, której szukają. Podczas wspólnej podróży uboga dziewczyna okazuje się być „lepszą” Joanną. Anna instynktownie coraz bardziej wypełnia rolę Joanny i staje się dla niej egzystencjalnym zagrożeniem.