Piep*zyć Mickiewicza
Jan Sienkiewicz, wyrzucony z uczelni pisarz i wykładowca, podejmuje pracę w warszawskim liceum. Pod jego opiekę trafia słynna na całą szkołę klasa IIB – niepokorni i zbuntowani uczniowie, których wszyscy nauczyciele już dawno skreślili. Sienkiewicz, pełen entuzjazmu, podejmuje śmiałą próbę odmiany ich losu. Jego upór i niekonwencjonalne metody udowodnią, że każdy zasługuje na drugą szansę. To opowieść o przyjaźni, miłości, szkolnych dramach i nadziei.
Jan Sienkiewicz, wyrzucony z uczelni pisarz i wykładowca, podejmuje pracę w warszawskim liceum. Pod jego opiekę trafia słynna na całą szkołę klasa niepokornych i odpornych na wiedzę wyrzutków. Uczniowie II B są z piekła rodem, a ich przyszłość już leży w gruzach. Sienkiewicz, uzbrojony w literaturę, entuzjazm i niekonwencjonalne metody, rzuci wyzwanie spisanej na straty nastolatkom. Czy uda mu się ich okiełznać i ocalić? To opowieść o przyjaźni, miłości, szkolnych dramach i drugiej szansie.