Piep*zyć Mickiewicza 2
Wraca zbuntowana ekipa z III B i ich wychowawca Jan Sienkiewicz. Nel, Dante i paczka mierzą się z miłością i szkolnymi dramatami. Do klasy dołącza Korek, matematyczny geniusz, którego chłopaki uczą podrywu. Okazuje się, że sami mają w tym niewiele doświadczenia.
Czas na powrót zbuntowanej ekipy z III B i ich niekonwencjonalnego wychowawcy Jana Sienkiewicza! Miłość, kłopoty i szkolne dramaty to codzienność Nel, Dantego i reszty paczki. Do szkoły trafia Korek – nowy, szczególnie uzdolniony matematycznie uczeń, który dołącza do przyjaciół Dantego. Chłopaki chcą go nauczyć, jak podrywać dziewczyny, ale okazuje się, że ich rady pochodzą głównie z internetu. W młodych zaczynają buzować hormony, co powoduje całą masę nieporozumień. Dante marzy o pierwszej nocy z Nel, ona jednak ma wątpliwości, czy są na to gotowi. Jak sprawić, by miłość i przyjaźń przetrwały ten burzliwy etap?