The Ponds
Wśród zieleni Hampstead Heath w Londynie leżą trzy stawy. To miejsce, gdzie przez cały rok spotykają się pływacy. Dokument, kręcony na przestrzeni dwunastu miesięcy, ukazuje ich rytuały, rozmowy i chwile cichej kontemplacji. To czuły portret miejskiej przystani, w której ludzie odnajdują wytchnienie, budują więzi i znajdują ucieczkę od chaosu codzienności.