First Class Chefs: Family Style
First Class Chefs: Family Style to kuchenny konkurs dla całej rodziny! Co tydzień dwuosobowe zespoły członków rodziny stają do walki, aby stworzyć pyszne i zdrowe danie.
Madz & Dadz wracają, tym razem rywalizują z Jamiem i jego ciocią z drużyny Salt & Pepper.
Drużyna Naseem przygotowuje danie azjatyckie, a The Freiburg Foodies kremowy niemiecki przysmak.