Downton Abbey
Serial kostiumowy „Downton Abbey” powstał według scenariusza zdobywcy Oscara, Juliana Fellowesa. Jego gwiazdą jest nagrodzona Oscarem Maggie Smith, która wciela się w rolę nestorki rodu z edwardiańskiej posiadłości w roku 1912. Serial ukazuje życie rodziny Crawleyów oraz ich służby w czasach, gdy ani wojna światowa ani nowoczesność nie zdołały jeszcze zatrzeć wielowiekowej tradycji. Wśród gwiazdorskiej obsady wystąpią także Hugh Bonneville i Elizabeth McGovern.
W szóstym i ostatnim sezonie uwielbianego serialu wracamy do pełnego przepychu świata Downton Abbey.
Pomysł Mary daje Annie nową nadzieję. Pan Carson i pani Hughes nie mogą się porozumieć.
Anna i Mary przeżywają kryzys, zaś postać z przeszłości zaskakuje wszystkich na górze i na dole.
Violet wplątuje ministra zdrowia w spór o szpital, ale jego wizyta kończy się katastrofą.
Downton Abbey organizuje dni otwarte na cele charytatywne, a napięcie między Corą i Violet rośnie.
Ostatni odcinek obfituje w romanse, ale dla niektórych zakończenie roku ma słodko-gorzki smak.