Keeping Up with the Kardashians
"Z kamerą u Kardashianów" to przełomowy reality show, który śledzi losy jednej z najsłynniejszych rodzin Hollywood w pogoni za sławą, fortuną i szczęściem rodzinnym.
"Z kamerą u Kardashianów" to hit reality show, który śledzi losy jednej z najsłynniejszych rodzin Hollywood. Poznaj Kim, Khloé, Kourtney, Kris i resztę klanu w ich drodze do sławy, fortuny i szczęścia. Śluby, rozstania, dzieci i budowanie medialnych imperiów – rodzina niczego nie ukrywa przed kamerami. A widzowie? Chcą jeszcze więcej!
Kim wraca do życia publicznego, ale nieoczekiwanie dowiaduje się o Kanye szokujących rzeczy.
Kim przyłapuje Scotta, a rodzina dziwi się, że Kourtney zabrała go do Kostaryki.
Kim i Kourtney zabierają Khloé na sentymentalną siostrzaną wycieczkę do Palm Springs.