Byli największymi dowódcami swojej epoki i zaciekłymi wrogami. Ten film śledzi losy Napoleona i księcia Wellingtona po ich epickim starciu w bitwie pod Waterloo. Bada monumentalne dziedzictwo dwóch tytanów, których wpływ na historię odbijał się echem długo po ich śmierci.