Sam odkrywa Sierra Leone po epidemii Eboli, surfuje po ujściach rzek i spotyka się z klubem surfingowym Bureh Beach. Będąc świadkiem rozwoju kultury surfingu, wierzy, że rozwój klubu jest najważniejszym wydarzeniem dla 400-kilometrowego wybrzeża. Ich motto: „Fale sprawiają, że czujesz się dobrze” może stać się przysłowiem i przyciągnąć więcej surferów.