Brilliant Corners: Ghana
Sam eksploruje surfing i taniec w Ghanie, oddając hołd pionierowi w branży szkół surfingu Brettowi 'Mr. Bright' Daviesowi. Zanurzony w muzyce Highlife i nadmorskim pięknie, zgłębia odbiór tego sportu na Złotym Wybrzeżu, stabilnym regionie z dostępem do tras lotniczych i bujną roślinnością.