Made in a Day
Zachodzi rewolucja w produkcji. Oto opowieść o tym, jak powstają największe ze współczesnych marek – od samochodów Tesla po gitary Gibson, od sosu Tabasco po rakiety kosmiczne.
Tesla ujawnia, jak powstają pojazdy elektryczne dzięki zaawansowanej automatyce i umiejętnościom.
Gibson Guitars ujawnia, w jaki sposób technologia i umiejętności pomagają tworzyć jej instrumenty.
New Balance ujawnia, w jaki sposób technologia i umiejętności pomagają tworzyć jej słynne buty.
Firma Airbus produkuje H-125 – najczęściej sprzedawany jednosilnikowy śmigłowiec na świecie.
Opowieść o jednym z najsłynniejszych trunków na świecie z najstarszej destylarnia w Ameryce.
John Deere ujawnia, jak łączy przemysł ciężki i technologię do produkcji potężnych ciągników.
Jeep ujawnia, jak armia ludzi i robotów buduje i dostarcza tysiące samochodów dziennie.
OneWeb Satellites pokazuje, jak powstają satelity internetowe dzięki technologii i umiejętnościom.