Wszystko w skorupce
Donald kradnie orzechy Chipa i Dale’a, aby wykorzystać je w swoim sklepie z masłem orzechowym, który ma kształt wielkiego orzecha włoskiego. Wiewiórki myślą, że sklep jest prawdziwym orzechem. Otwierają więc dach i kradną masło orzechowe, a Donald udaje się w pogoń za nimi. Ostatecznie wpada na drzewo, a Chip i Dale ładują go do kłody, jak do armaty. Następnie wrzucają tam gniazdo szerszeni, aby wystrzelić Donalda do pobliskiego jeziora.