Biali nie potrafią skakać
Współczesna wersja klasyka opowiada o losach Jeremy'ego, byłej gwiazdy koszykówki, którego kariera stanęła w miejscu przez kontuzję. Mimo wielu obaw Jeremy postanawia połączyć siły z Kamalem, który kiedyś dobrze rokował, ale na własne życzenie zniszczył swoją przyszłość w sporcie. Pomimo kiepskich relacji, problemów finansowych i wewnętrznej walki z samym sobą z pozoru różni koszykarze postanawiają wspólnymi siłami dać z siebie wszystko i spełnić swoje marzenia.