Milioner w spodenkach
Życie jedenastoletniego Prestona Watersa staje się przygodą wartą milion dolarów! Kiedy oszust przejeżdża rower Prestona, ten myśli, że to jego pechowy dzień, ale gdy w wyniku szybkiej ugody dostaje do ręki czek in blanco - wpisuje na nim kwotę miliona dolarów!
Wystarczy trochę pomyślunku i życie jedenastoletniego Prestona Watersa staje się przygodą wartą milion dolarów! Kiedy oszust przejeżdża rower Prestona, ten myśli, że to jego pechowy dzień, ale gdy w wyniku szybkiej ugody dostaje do ręki czek in blanco – wpisuje na nim kwotę miliona dolarów! Teraz Preston jest bogaty ponad swoje najśmielsze marzenia! Ma własny apartament, własnego kierowcę w limuzynie i wydaje pieniądze, jakby nie było jutra! Jedynym problemem związanym z posiadaniem miliona dolarów jest utrzymanie go – zwłaszcza, gdy po łup sięgają FBI i inni źli ludzie!