Fresh
Film śledzi losy Noy, która podczas zakupów w sklepie spożywczym spotyka czarującego Steve’a. Zrezygnowana porażkami na aplikacjach do randkowania, postanawia zaryzykować i zostawia mu swój numer. Noa jest zauroczona Steve’em już po pierwszej randce i kiedy chłopak proponuje romantyczny wypad poza miasto, chętnie się godzi. Wkrótce odkrywa, że nowo poznany wybranek gustuje w nietypowych smakach.