Bez wyjścia
Bohaterka thrillera „No exit” (Bez wyjścia), Darby Thorne, jest w drodze do rodzinnego miasta. Zaczyna się śnieżyca. Dziewczyna znajduje schronienie w informacji turystycznej przy autostradzie, wśród innych podróżnych.
Bohaterka thrillera „Bez wyjścia” („No exit”), Darby Thorne, jest w drodze do rodzinnego miasta. Zaczyna się śnieżyca. Dziewczyna znajduje schronienie w Informacji Turystycznej przy autostradzie, wśród innych podróżnych. W stojącym na parkingu vanie Darby znajduje porwaną dziewczynkę i z narażeniem życia stara się odkryć, kto z podróżnych jest porywaczem. Film w reżyserii Damiena Powera powstał na podstawie spektaklu telewizyjnego Andrew Barrera i Gabriela Ferrari, będącego ekranizacją powieści Taylora Adamsa z 2017 roku. Został wyprodukowany przez nagrodzonego PGA Scotta Franka i grają w nim Havana Rose Liu, Danny Ramirez, David Rysdahl, Mila Harris i Dennis Haysbert.