Gdzie jest Nemo
Kiedy młody błazenek Nemo zostaje niespodziewanie schwytany na australijskiej Wielkiej Rafie Koralowej i zabrany do akwarium w gabinecie dentystycznym, Marlin – jego niespokojny ojciec – i Dory – przyjazna, ale zapominalska, królewska ryba cętkowana – muszą odbyć niesamowitą podróż i sprowadzić Nemo do domu.
Nadszedł czas, by zanurzyć się w morskiej toni, odkryć zapierający dech, podwodny świat australijskiej Wielkiej Rafy Koralowej i odpowiedzieć na pytanie: „Gdzie jest Nemo?”. Nemo, mała rybka - błazenek, zostaje niespodziewanie zabrana daleko od domu. Jego nadopiekuńczy tata Marlin i przyjacielska, choć niezwykle zapominalska, Dory ruszają na ratunek. W trakcie poszukiwań spotykają rekiny, które okazują się wegetarianami, surfujące żółwie, niebezpieczne meduzy, wiecznie głodne mewy i wiele, wiele innych niezwykłych morskich stworzeń. „Gdzie jest Nemo” stanowi kolejny przełom w animacji komputerowej. Film zabiera widza na podwodną wędrówkę do całkowicie nowego świata. Śmiejąc się z niepowtarzalnych, pełnych humoru scen i przeżywając emocjonujące przygody odkryjecie nagle, że chcecie obejrzeć „Gdzie jest Nemo” jeszcze raz... i jeszcze raz... i jeszcze raz...